21 april 2009

Städdag av burar

Idag måste jag ta itu med städningen av undisburen. Jag får låta undisarna flyga med nymfarna en stund tills jag är klar. Ska väl göra om lite i buren oxå. Jag får se hur det blir med den saken.

Rocky sitter i karantänburen och har tråkigt. Ska köpa mera hirskolvar, så att jag kan börja träna honom om någon dag. Men någon dag till får han sitta och ta det lugnt i buren. Måste fixa lite på undulaternas hemsida oxå. Har ju inte uppdaterat den sen Casper gick bort och det var ju i onsdags förra veckan.

2 kommentarer:

Dunisar sa...

Duktig du är som orkar städa fastän du är hemma och är sjuk :) Kul att göra om i buren, hoppas det blir bra

Retstickorna sa...

Jag får ta en bur idag och en bur i morgon. Jag får se om jag gör om något idag. Huvudsaken att det blir innan Rocky flyttar in till dem.

 
template by suckmylolly.com