25 april 2009

PV - Projekt Vårstädning

I morgon är det PV - Projekt Vårstädning i fågelrummet. Det innebär att det blir vårstädat, ommöblering och ett nytt klätterträd till undulaterna + nymfarna. Det är dags att ta en rejäl vårstädning nu och en rejäl höststädning i höst.
Sen så skrev jag i ett tidigare inlägg, om att jag tänkte beställa nya leksaker från Undulatportalens leksaksshop, men det gick ju inte eftersom att hon som gör leksakerna, har tagit en ledig tid och leksaksshoppen öppnar i sommar igen. Får ta och beställa leksaker då istället.
Men det går ju att beställa från en annan djuraffär tills vidare. Jag måste ju ha nya leksaker i det nya klätterträdet som jag ska hämta in i morgon. Får se hur jag gör med att beställa leksaker från någon djuraffär.

0 kommentarer:

 
template by suckmylolly.com