22 april 2009

Gnagkvistar

Idag fick undulaterna nya kvistar när jag kom hem från jobbet. De får dela kvistarna med nymfarna så att det blir rättvist. Annars blir väl de sura för att inte de får något. Ska även ta och städa minst en bur idag och den andra i morgon.

Någon helg framöver ska jag ut och leta ett nytt klätterträd till dem. Funderar även på att ev beställa nya leksaker från Undulatportalen, men jag var in där nu och fick se att till sommaren kan jag beställa till dunisarna igen från den sidan.

Antingen får jag väl leta reda på nya ställen att beställa ifrån eller så får jag bygga egna leksaker, men då blir de inte lika bra. Vill helst beställa från Undulatportalen. Jag får se hur jag gör. Skulle behövt nya leksaker till det nya klätterträdet.

Idag funderar jag på att börja öva med Rocky. Ska inte hålla på att tamträna så länge den här gången från början. Får räcka med korta 10 minuterspass. Får se hur det går. Återkommer med det framöver.

0 kommentarer:

 
template by suckmylolly.com